Abs challenge/Francesca








Efter träningen....


Japp nu har vi tränat och jag kunde inte gå innan från body pumpen i måndags, och jag kommer verkligen inte kunna gå efter detta pass, jag kommere förmodligen inte kunna sitta heller och inte stå, så jag får ligga ner imorrn.

Men nu ska jag gå hem til mammi med Angelica och kolla på film, vad annars ska man göra i detta SKITVÄDER??
Lääängtar tills att man kan sitta på uteserveringar utan att fryra arslet av sig. De har ju börjat få upp uteserveringarna och det funkar på dagen om det inte e som idag, men det e ju kvällen det e mys.

Martine fyller ju 24 imorrn, välkommen in i min åler Martine!! Hon åker ner till malmö, där e det säkert finare väder! Hon kommer hem på söndag, då blir det söndagsbrunsch.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0