Dilemma/Francesca




Angelica och Martine


Me


Martine köpte en för sen födelsedagspresent till mig idag (jag fyller år i november;), ett par solglasögon!!



En hektisk men underbar dag på stan. Vi har spelat in Stiletto, riktigt roligt tema, dilemman som man kan utsättas för. Jag tycker det e så kul att hålla på och fråga "Vad skulle du helst välja att aldrig mer kunna ljuga, inte ens en vit lögn, eller gå balkänges hela livet?"

Så kan man hålla på så lääänge...;)
Mina jeans som jag köpte för typ en månad sen gick dragkedjan sönder på imorse, då fick jag ett presentkort på Gina Tricot, yes, för de där byxorna har jag verkligen ångrat att jag köpte.

Nu ska jag på massage snart, sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0