Home, sweet home/Francesca






Mina naglar i somras, snyggt!



Nu sitter jag här hemma i mjukisbyxor, jag har sagt det förr men jag säger det igen- det finns inget skönare än att komma hem och sätta på sig mjukiskläder.

Angelica sitter här brevid och har precis bokat in en soldusch på onsdag! Spännande, jag har inte gjort det nån gång, så kul att se resultatet!

Jag själv har bokat in en massage på tisdag, hos Nettans. Jag fick den av min gulliga mammi för att jag har så ont i nacken, pluggskador;)

Jag ska även göra mina naglar. Det var länge sen nu, hade det jämt förut då Martine som e nagelteknolog fixade dem! Men nu e det dags igen att bliu vårfin. Men idag har det inte varit någon vidare vår, med tanke på att det SNÖAT(!!??)

Jag ska iallafall sitta här i soffan och softa ett tag innan träningen!

Glöm inte att lyssna på Stiletto ikväll mellan 20.00-22.00 på eastfm, eller eastfm.se!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0