I found it!!/Francesca


Midsommar förra året, spenderade den med min älskling, hoppas det blir så i år också! Vår förra lägenhet, jag började packa två månader innan vi skulle flytta för jag ville bara ut, där av den otroliga oredan i bakgrunden, vi levde i flyttkartonger, minst sagt!



Och även i vår nuvarande lägenhet levde vi i flyttkartonger eftersom det tog två veckor att måla om allt...


Det e bara inte saaaant, jag har hittat laddarjäveln till kameran, den låg i bordet brevid sängen- nattygsbordet(?) Heter det så, lustigt det såg ut...

Men fatta, jag har letat överallt, där också och så ligger den bara där, som om nån har lagt tillbaka den, tänk om det spökar i vår sekelskiftslägenhet? Mina misstankar stärks iallafall...

Men nu e den iallafall tillbaka, jippie yey yey! Jag ska fota ALLT!


Jag har typ fått tvångstankar att jag måste se Two and a half men varje natt, två avsnitt på raken på 3:an, haha så jäkla sjukt, men jag blir så glad av det. Men jag kan inte gå och lägga mig förrän jag sett dem.

Så nu ska jag snart se dom. Imorrn är det praktik igen på Svenk fastighetsförmedling.. det e riktigt roligt och givande. Jag ska skylta i banker och just nu håller jag på och sammanställer objektbeskrivningar som ska upp i förnstren.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0