Lunchbreak/Francesca



Från imorse, då jag var halvt medvetslös, hur kom jag upp ur sängen och hur kom jag till praktiken med kläder på?



Asså Herreguuud vad trött jag e! Nu sitter jag hemma och har ätit lunch, ska tillbaka till praktiken snart. I morse var jag typ medvetslös, så trött var jag. När försvinner min morgontrötthet? Jag snoozar i 30 min och skulle kunna betala hur mycket pengar som helst för att slippa gå upp, det e en riktig pina. Sen ska man sätta in sina linser i de svullna morgon ögonen, fy fasen!

Som sagt ska tillbaka till praktiken snart, men jag har ju inget att göra vilket e tråkigt. Jag har hellre massor att göra än att sitta och stirra rakt ut. Nästa praktik måste jag planera noga så jag får ut nåt av den och lär mig!

Ska träna ett nytt pass på Nautilus idag, kondition och magpass. Har precis sagt hej då till Mr. Manolo och Mr. Jeff, de åker tillbaka till Sthlm nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0