Martine


Martine


Min rygg den är inte klar än undrar om den ågonsin blir de?





Idag har jag jobbat från kl 16 de kände jag absolut inte för idag men de funka!!!Fick ju sitta ett tag i solen idag

med francesca....under bart älskar solen!!!Å nu är de klar har hyrt ut min lgh från första maj jag kommer vara

bort hela sommaren :) avslöjar inte riktigt än var jag ska....De kommer iallafall bli hur bra som helst 

biljetten är klar åker den 7 juni :) ingen hem resa än haha de är så de ska va !! Sjukt dålig är jag på att blogga de
vet jag men ska blogga massor där ifrån!!! Kommer sakna tjejerna sjukt mycket :(

ska försöka sova snart sov gott puss puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0