Oh my God/Francesca




Jag var en aning förbannad....














Vilken dag! Jag fick i uppgift på min praktik att fixa en bil, den har inte gått att starta och när den väl startar ska jag åka till Mantorp och tillbaka för att få igång batteriet. Jag tar med mig Angelica och Martine och allt går toppen tills att vi kommer tillbaka till Linköping. På industrigatan bygger de om så i kön får jag motorstopp och bilen går inte att starta igen, så vi rullar in vid Blomtorget. Går över till bilmecken mitt imot och ber honom ladda upp batteriet.

Han följer meds men då visat det sig att det blivit en kortslutning i batteriet så den går inte igång. Vi får ställa biljäveln där och gååååå hem.

Imorrn har jag i uppgift att fixa bil-puckot och jag som e så otroligt bilkunnig e verkligen rätt person för jobbet, NOOOT.
Jag ska lämna in den på verkstaden, och Gud vet hur....


Kanske blir en långpromenad ikväll, jag älskar det finfina vädret!

Ni ska iallafall lyssna på Siletto ikväll på EastFm mellan 20.00-22.00. Eller på eastfm.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0