Söndag/Francesca


Martine



Jag i mina NÅGOT för stora favvo mjukisbyxor



Angelica fixar och donar...





En typisk söndag, med sovmorgon och en fika på stan. Jag får jämt söndagsångest för det e måndag imorrn..

Nu sitter jag, Martine och Angelica hemma hos mig. Jag och Martine kollar på reprisen av Anna Ankas assistent, så jäkla urbajs dåligt!

Angie ska ju bo hos mig nu i sommar, hon får låna älsklingens kontor tills vidare så att säga;) Hon håller på och fixa iordning lite. Vad vi ska göra sen får vi se.

Jag måste börja med rapporten som ska in den 18 maj, vi ska skriva ca. 12 sidor om praktiken (?) Hallå, huuuuur?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hörde på radion att det är vår hos er...mmm önskar det var det hos mig också :-)

Kanske om man blundar när blåsten piskar mot ansiktet och kalla kårar ilar i ryggraden ...? Nej, det är bara att gilla läget och vänta...snart värmer solen och man kan stiletta sig

Puss Girls and Go On

2010-04-22 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0