Forever young..?/Francesca





Står här på turistbyrån och lyssnar på ett jäkla oväsen, Forever Young konserten ska vara här ikväll, men de spelar skit nu, ÖVAR de eller vad fasen göööör dom???!!

Jobbigt e det iallafall!
Jag kollar på OC, den serien e ju så jäkla bra, ser varje avsnitt och e redan inne på säsong 2:) Det blir litenostalgist, jag var helt galen i serien när den gick, och det var precis när jag träffa min älskling, han var och är som Ryan, hård på utsidan och en riktig mjukis på insidan;)

Har mycket att göra, tre uppgifter i ledarskap och projektarbete kursen innan den 13:de sen ska tentan i marknadsföring in på söndag, jag ska fira Angelicas födelsedag ikväll med familjen, imorrn med vännerna och på söndag med tårta, jag slutar fem varje dag, den stora frågan är HUR SKA JAG HINNA?!

Snacka om att jag skjutit detta framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0