Äntligen hemma/Francesca

Nu har jag kommit hem, jävla skit piss snö och iskallt piss väder!!! Asså jag e typ förbannad på riktigt över detta väder, och tydligen ska det bli snöstorm och snö IGEN! Asså hallå...? Sverige lider.

Jag har iallafall uträttat massor av saker idag, bland varit på East, imorgon sänds programmet. Lyssna då mellan 20.00-22.00!! Vi kommer att prata om skönhetsoperationer och skönhetsideal bland annat.

Men nu e det dags att pugga fy fan, jag sa att affärsjuridiken skulle bli kul, men jag tar tillbaka det!

Haha det e så jävla mobbat egentligen, med bilder...







Guuud vad kuuu det ska bli att läsa det här!!

Paradis Hotel ikväll, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0