Cosmotime/Francesca

Jag sitter och läser Cosmopolitan och har precis skrivit ett fint kort till någon som betyder sjuuukt mycket för mig.;)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, när jag ser ett nytt färskt nummer av Cosmopolitan ute i butik kan jag bara inte strunta i att köpa det. Det nya numret kom ut för några dagar sedan men jag har inte hittat rätt tillfälle att köpa det, för även det är viktigt, det rätta tillfället. Detta rätta tillfälle har fyra kriterier:

1. Att jag tycker lite synd om mig själv, det gjorde jag idag, det har varit svinkallt och jag har massor att plugga.



2. Att det är kväll, jag kan inte sitta och läsa när det e dag, då e det inte samma känsla, man kan dock läsa om tidningen på dagen, helt okej.



3. Att jag är själv, jag måste veta att jag får sitta och lusläsa tidningen, UTAN att bli störd och UTAN att riskera att någon öppnar den för första gången före mig. Jag vill heller inte ha någon som bara sitter och väntar på att jag läst klart så att denne person ska få läsa den.



4. Att jag har en skön soffa att läsa Cosmo i framför något halvdåligt program som inte kräver så mycket fokus. Nu går filmen Spanish på TV och jag har burrat ner mig i min helt perfekt sköna soffa.

Jag måste ändå vara en äkta Cosmotjej som det så fint låter, och lite av ett totalt FREEAK, hahaha

Men ni ska veta att man lär sig mycket bra och givande saker genom att läsa Cosmo, jag har bland annat lärt mig att jag e redo att gifta mig;)
Sen är det alltid så inspirerande moderepotage och sjukt snygga bilder, för 111 gången denna dag blir jag påmind om hur sjuuuukt mycket jag längtar efter vår och sommar!



 



 

 






PUSS


Kommentarer
Postat av: felicia 3 år

Hej på er tjejer. Bor ni i datorn när ni inte är hos gammelfarmor? Men vad konstigt??=) Ni är nästan som prinsessor. Jag är hemma med prickar på hela kroppen.

Puss och kram Felicia



Ps:fillan har bestämt själv vad det skulle stå.



Vad kul att ni bloggar och har radioprogram...duktiga och kreativa ni är=)

/Augusta

2010-02-23 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0