Från programmet

Senaste Stiletto pratade vi om plastikkirurgi och skönhetsideal. Vi lovade att lägga upp bilder på Heidi Montag och Stephanie Pratt. Helt sjuuuk förändring på dessa två stackars, och ja, jag säger stackars människor, vad missnöjda och olyckliga de måste vara, att de måste operera om heeela sig själva. Undrar om de blir lyckligare nu, om alla deras problem är borta. Kanske skulle de lagt pengar på en psykolog istället...

Missförstå inte mig nu, jag är inte emot plastikoperationer, tvärtom jag tycker det är helt fantastiskt att man kan ändra på något som man ABSOLUT inte är nöjd med, som man haft komplex över i år, men snälla skillnaden från att ändra EN sak på sin kropp till att ändra hela kroppen från toppen och ner, är STOR.

Och en sak till, vad sänder detta ut för budskap till alla stackars småtjejer där ute, The Hills tittare bland annat...? Att man INTE ska vara nöjd för den man är, och som ung ska man inte behöva tänka på sånt, det är först när man blir äldre som man kan bestämma och avgöra vad som är rätt. Alla skall få vara i sin ålder, är man 16 ska man njuta av den åldern. Man kan ju tydligt se att unga vill bli äldre snabbt,, vilket gör att man hakar på det sjuka idealet alldeles för tidigt...
Jag skulle kunna skriva en avhanding på 140 sidor om detta men jag sätter punkt här.






Bid från nyheter24.se

Betrakta och döm själva... sickt enligt moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0