Good Morning!/Francesca

Jag har struntat i skolan idag, skäms... haha men vi hade inga lektioner utan det var LIA dag, typ praktig genomgång mellan 9-12. Mamma var tvungen att ha hjälp med att vakta Criztall ocg Angie som för tifället bor hos henne är fortfarande i Stockhom. Så då tänkte jag, va fasen jag kan väl vara hemma...;)

Så vi har sovit läääänge och sitter nu och kollar på Skavlan på 1:an.

Det som äckte i köket var ju inte lysröret som jag var rädd för... jag ringde stångåstadsjouren halv 12 på natten, så de kom hit och det visar sig att de över mig har en vattenläcka som stått och runnit i typ 2 månader...
Kuuul de kommer få slita upp hela mitt tak.

Jag ska snart gå och duscha, hoppa ur morgonrocken och in i något snyggare. Jag har några ärenden att uträtta, sen har vi möte på EastFm vi 15.00.

Puss och hej i snöskiten!
Snälla sommar kom, jag tänker inte sluta be!




Miss F





Miss C





Skavlan, micket micket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0