Hey all!/Francesca

Vilken dag! Men nu e jag hemma;)
Jag har varit i skolan, gått lite på stan och suktat efter massor fina kläder, har dock bestämt att jag inte ska gå in i en butik, men jag vet inte om jag kommer lyckas hålla det. Jag vill haaaa så mycket! Tex, en super fin jacka på HM. En bikerjacka, vi med finfin passform, skulle inte vara helt fel i vår...

Och då tänker jag så här va... att om jag inte köper den kommer den ta slut och jag kommer inte kunna få tag i den, sen tänker jag att den e jätte fin när man e brun, med stora solglasögon och en matchande vit västa till och silversmycken.... så där rusar jag iväg i mina tankar...
HM´s hemsida är för övrigt underbar, då menar jag framförallt deras nya kampanj: "Step into my wardrobe", varenda outfit ger ju HA-begär!

Jaja nog med det, efter skolan var slut så träffade jag Martine för en fika på Waynes, Angie hade ju herrbesök hrmhrm...;)




Miss M



ja vad ska man säga...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0