Lördag, snart kväll/Francesca

Sitter och råpluggar, det e ju sinnessjukt att få såhär mycket läxor under helgen, jag snackar två häften rättsfall på språket juridik. Det e inte som att läsa en roman som man läser på typ en natt om den e riktigt bra. Detta är något helt annat. FY, e det meningen att vi ska bränna ut oss och gå in i väggen innan vi kommer ut i arbtslivet, nej nu överdriver jag lite, men jobbigt, och tråkigt e det.

Min stackars, underbara, klantiga mammi klippte sig i fingret, äkta frisörskada haha så hon fick ta sig upp till akuten för att sy... klantisch.

Ska väl kanske gå och ta en fika på cafet där Martine jobbar snart, om jag lyckas slita mig från detta intressanta rättsfall...








Min Criztall ligger och drömmer; skäller och springer me tassarna, så gullit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0