Lördag/Francesca

Hey!

Dålig uppdatering...

Igår när jag hade slutat skolan och njutit av att det äntligen var helg så gick jag och toppade håret i mammas salong. Skönt slipper man tänka på det. Det ska bara växa och växa, jag skaaa ha ner till midjan!

Sen träffade jag mina kära vänner Lisa, Emely, Martine och Systeryster Angelica.
Vi hade bestämt att vi skulle bowla, på Strandgatan 2.

Jag är inte så duktig kan man säga men jag blev ändå lite förvånad över min egen skicklighet haha
Men Lisa, tävlingsinriktad vann ju såklart! Grattis till dig döh Svahna!!
Det fulaste med bowling är ändå skorna, Angelicka och Emely vägrade att sätta på sig skorna och bowlade i klackar helt enket, haha

Jag har sovit hos mammi inatt så jag ligger i hennes soffa och skriver, men det e dags att ta tag i sitt liv och gå upp och sjunka ner i juridikens unnderbara värld....;(






Jag och Martine





En super- bowling- inriktad -Emely



Martine och Angelica



Jag in action



Martine



Angie



Angie, Emely och Martine

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0