Party party/Francesca




Ikväll ska Martine ha ett tjejparty hemma hos sig, ett sk sexparty haha. Det kommer en kvinna från Lustgården och ska visa massor av saker. jag har aldrig varit på något sånt tidigare så det kan ju bli kul.. jag kan väl köpa några godistrosor eller snoppspagetti, haha!

Jag har iallafall gjort en paj som jag ska ta med, snygg va! Det är mossarellaost, perso, keso och svarta oliver i. GOTT!

Criztall håller mig sällskap, jag e ju ledig idag. Men ledig och ledig, det e väl inte rätt ord, jag måste plugga till en tenta till på måndag.

Ska ta massor av kort från tjejkvällen som vi lägger upp sen. Jag får inte dricka mer än ett glas vi för jag har skola imorrn. Måste lova mig själv det haha

PUSS!


Kommentarer
Postat av: R

Ni kommer få mycket nöje en kväll som denna!

2010-02-25 @ 15:15:46
URL: http://www.objektivpropaganda.blogspot.com
Postat av: Juicy J

haha hur blev det med att bara dricka ett glas? haha, jag såg er allt fyllon!

2010-02-26 @ 11:09:40
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0