Victoria Beckham /Francesca

Nu e det dags att börja skriva igen på bloggen, den är fortfarande inte klar än, men vi kan inte låta bli att skriva;)
I förra programmet pratade vi om New York fashion week och Victoria Beckhams debut visning på Bryant Park. Hon hade en kollektion med klänningar som kritikerna hyllade. Vi lovade att sätta ut några bilder på klänningarna på bloggen.

Jag tycker hon gjort ett riktigt bra jobb. Klänningarna är super snygga! Victoria Beckham har alltid enligt mig klätt sig väldigt snyggt, med undantag från Spice Girls tiden då... Men nu på senare tid älskar jag hennes stil, hon har ett blandat sätt att klä sig på, ibland är det kvinnligt och sexigt medans det ibland är chict och sportigt. Hon har definitivt hittat sin egen stil och blivit en modeikon som andra härmar.
I hennes nya kollektion har hon fokuserat på klänningar som är kvinnliga och sexiga. Jag skulle mer än gärna äga allihop;)
















Kommentarer
Postat av: fideli

snyggt:)

2010-02-23 @ 19:04:10
URL: http://twoclosets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0