Cosmo!/Francesca

Jag sitter här med M och hans vän H,) De tittar på film och jag har precis diskat det gigantiska diskberget som var kvar ifrån helgen... Men nu e det gjort!!!

Har köpt Cosmopolitan, så fort jag ser att en ny färsk Cosmopolitan står i tidningsstället kan jag inte motstå att köpa den! Det e som en drog haha. Så nu sitter jag här i soffan och ska dyka ner och läsa om bland annat vårens trender.

Jag vaknade i morse med stress, jag e ledig från skolan idag och hade massor saker att uträtta. Men det slutade med att jag träffade Emely, Martine och Angelica och inte fick så mycket gjort, men men det e en dag imörrn också. Då e det skolan också. Vi läser kursen mediakommunikation, inte så kul men om ca. två veckor börjar affärsjuridiken, DET blir kul!

Ska softish lite nu; mys!



Familjens doggi Miss Criztall


Me posing with Cosmo;)







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0