God Natt /Francesca

Nu har jag pluggat ihjääääl mig, eller nu ljög jag, jag har faktiskt inte alls pluggat så mycket men det känns som att det e en ganska lätt tenta.
Jag har köpt en ny kalender. Förut hade jag filofax alltså kalender och plånbok i ett. Totalt värdelöst då sidorna gick sönder för att jag använde den för mycket.
Men nu har jag köpt en jätte fin i svart fejkat ormskinn och en matchande plånbok;) Köpte även ett par jeans och ett par leggins för två dagar sen, detta få bli min lilla bikt. Nu får det vara köpstopp! Mina money e snart slut!

Sitter hemma hos mami nu och ska snart gå hem, sen e det helg efter tentan!

I programmet hade vi ju Dragomir som spelar Mrado i Snabba cash, som veckans heting. Som en hyllning till honom kommer en bild snart, nu gick den inte och spara på mammas jobbiga Mac.... snart kommer den hemma på min dator, som äääär så bra;)
Sätter även in två bilder tagna av min mammi, en på mig och en annan. Hennes blogg: www.photoartistewarode.blogspot.com

Natti natti







Beautiful....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0