Home sweet home/Francesca

Nu e vi hemma från en dunder rolig helg i Stockholm!!
Vi har festat och shoppat, umgåtts med underbart folk, bara haft roligt! Tack för en super helg!

Vi sätter ut några bilder, det kommer fler imorrn, vi måste ha personers tillåtelse att sätta ut bilder på dem så det kommer bara bilder på Angie och mig. Angelica får sätta ut några bilder på henne sen, jag får inte välja:P



Angie på tåget






Jag på middagen




Jag handlade super fin fina grejer, ett par skor (Zara), jacka (Zara), T-shirt (Mango), linne (Mango), klänning (Gina Tricot)


Nu ska jag slappa i soffan!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejhej!

Vill du fräscha upp bloggen? Jag gör bloggdesigners :) Hör av dej till mej oavsett ja eller nej :D

kram och hoppas allt är bra med dej!

2010-01-25 @ 18:35:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

oj så snygga skor! :D ♥

2010-01-27 @ 19:37:38
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0