Inspelningsdag!!!

Hej hej heeeej!

Idag har vi spelat in vårt andra program. Vi pratade om Paradise Hotel och Victorias secret show, riktigt smaskiga grejer;) Vi hade veckans topp som var Skönhetssalongen Nettans. Vi lottar ut ett presentkort på en ansiktsbehandling, så skriv i kommentarsfältet varför just du ska vinna, och kom ihåg att även ni killar ska passa på nu!!

Nu sitter vi trötta i soffan, jag (francesca) är sjuk... men det gick ändå..

Lägger ut lite bilder på oss i studion och bilder från Paradise Hotel.



Angelica (vänster) och Martine (höger)

 


Martine:)

 

Paradise Hotel tjejerna, (bild tagen från tv6.se)

Nu ska vi äta soppa som Angelica gjort... hoppas det smakar hahaha

PUSS


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vill vinna för jag tycker jag är värd det efter ett jävulskt år! /Minna

2010-01-14 @ 17:17:46
Postat av: Angelica /stiletto

Hej Minna det låter som en bra andledning . har du något nr: vi kan nå dig på? ha de bäst

2010-01-19 @ 00:01:06
URL: http://gossipstiletto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0