Lördag../Francesca

Hello you all!

Jag sitter hemma och kollar på nån b-film. Jag och min pojkvän skulle spelat bowling, men Strandgatan stängde sin bowling elva, huuur kan man stänga bowlingen elva på en lördag??!! Så det slutade med att vi gick och köpte chicken wings på Macke D, och gick hem.

Angelica och Martine sitter på Ågatan, men jag e seg, vi var ju ute igår, så det känns som det e söndag idag. Snart kommer vänner till M (min pojkvän), så jag ska väl sitta uppe och vänta på de och min lille syrra Miss Angelica.

Jag sätter ut en bild på mig från igår, min kamera tar så fula bilder, vet inte vad som är felet, haha det kanske e så att den man tar bilden på, som e fel. Hahaha men det var inte så jag menade, det e något fel för man ser inte ut på korten som man gör i verkligheten. Det kanske har med mega pixlarna att göra. I don´t know!

Ha en super lördags kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0