Natti night/Francesca

Eftersom Angelica och Emely drog helt oväntat till Stockholm, Martine jobbade, Lisa jobbade och alla andra hade massor att göra, inklusive M så hade jag en myskväll med mamma. Det hade jag iallafall tänkt att ha i och försej..=)
Vi tittade på Lets dance, hur kunde Agneta åka ut?? Sen tittade vi på Solsidan. Rolig, jag älskar Mia som spelar i den, hon gjorde även "Mia och Klara". De som inte sett den serien rekommenderar jag den varmt, så jäkla roligt asså!
Efter det såg vi Hannibal, psyyyyko!

Mina småbröder åker till Sälen i morgon med sina kompisar, kul kul för dom.. jätte kul verkligen, jag vill inte alls åka, nej inte alls.;)
Kul att de frågade om jag ville följa med, nej inte dåh, nej nej, visst...

Nu ska jag sova och imorgon ska jag sova läääänge. Sen ska jag gå och toppa håret, så det växer.

Puss och bye








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0