Nytt köp:)

Jag (Francesca) sitter här med Angelica, vi sitter och tittar på Förkväll. Tycker att det var mycket bättre när Carolina Gynning hade det tillsammans med Carina Berg, och någon mer, vem det nu var..

Jag har så ont i halsen att jag inte kan svälja och känner mig febrig...:( Men jag får inte bli sjuk, för i morgon ska vi spela in programmet och så får jag reda på ett tenta resultat, plus att en ny kurs börjar. Så det går inte!

Martine kommer hem till mig snart. Vi ska bara sätta ihop programmet, men vad vi ska prata om får ni veta imorgon mellan 20.00-22.00.

Var på stan idag och tänkte att jag skulle fynda på rea. Men snälla, man hittar ingenting; så jäkla tråååkigt!! Jag tänkte åka till Stockholm nästa helg och hoppas på att jag hittar nåt där. Jag inhandlade iallafall ett par leggins (ej rea) och ett par snygga skinnhandskar som var på rea. Båda på Gina Tricot, vilket är så dumt för jag hade bestämt mig för att inte handla massor billiga onödiga kläder som man använder en gång för att sedan bara hänga och samla damm i garderoben.

Men dessa plagg är jag nöjd över, jag ska börja tänka på vad jag köper numera så att jag inte bara köper för köpandets skull. MEN DET E JU SÅ KUL ATT HANDLA=)





Puss och kram Francesca och Angelica!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga tights!!

2010-01-18 @ 18:07:03
URL: http://sandraoida.blogg.se/
Postat av: SkinnyJo

ja animejsan dom e hetast!

2010-01-18 @ 19:32:24
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0