Shoo!/Francesca

Idag har varit en jäktig dag... jag har varit i skolan, jobbit att gå upp tidigt, jag vänjer mig aldrig fast alla säger att jag kommer att göra det. Jag kommer typ inte ihåg de första fem minuterna när jag gått upp.
Men jag har en rutin, när jag går upp så börjar How I met your mother, när första pausen är borde jag vara sminkad och ska bara sätta på mig kläderna, när det e slut så går jag.

Tur är att jag bor precis vi skolan, skööönt!

Efter att jag slutat mötte jag upp Martine och Angelica, för att vi skulle planera programmet som sänds imorgon mellan 20.00-22.00. Deeet måste ni lyssna på:)

Min käre M ska gå på Snabba Cash ikväll, men jag e så trött så jag går en annan dag. Sen nöjer de sig med skitplatser, det vill inte jag ha, jag vill sitta perfekt om jag ska se en så bra film. Jag ska sätta mig i soffan framför tv:n. Jag har satt på mig mina mjukisar, det finns ju inget skönare än att byta om så fort man kommer hem och sätta upp håret.

Jag går bara i skolan imorrn och på torsdag, sen e jag ledig till på onsdag nästa vecka, vi åker nog till Stockholm på fredag.







Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0