Shooho!

Jag sitter hemma i soffan efter en lång dag i skolan idag, känner mig fortfarande sjuk... Nu läser jag en rolig kurs, så det e okej. Sen e det ju fredag imorrn så det e ju helkuuul!! Imorgon har ju Snabba Cash biopremiär, men biljetterna är nog slut.

Martine jobbar, och Angie e hemma, de måste ju börja skriva i bloggen de också ju..!!!=)
Jag sitter iallafall och kollar på "Halv åtta hos mig", jag skulle vilja ha så. Att en person i tjejgänget bjuder på mat en gång i månaden eller varannnan vecka hemma hos sig. Jag måste sätta igång det!

Min pojkvän, eller sambo som det så fint heter, men jag hatar det ordet, jag föredrar pojkvän. Han iallafall kom hem från Stockholm idag och hade en fin present med sig till mig, en klocka:) Superfin, glittrig!

Lägger in några kort på mig, så här ser jag ut just nu, trött och sjuk haha! 

Ska ta en dusch, måste tvätta mitt hår, det beter sig helt knäppt helt jäkla elektriskt, fast klistrat mot ansiktet, I hate it! Måste va kylan eller...?




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0