Söndag! /Francesca

Hey!

Söndagar är väl alltid ångest... men den här har varit liiite mysig trots allt:)
Vakna med tre män, plus min man och Angelica utspridda lite här och var i lägenheten. Sen blev det frukost från Gyllen cafét, börja alltså dagen med en semla. Mums, jag hade lovat mig själv att bara äta en på semmeldagen, men nej.

Sen åkte jag ut till pappa och åt middag, Martine följde med, och vi var även tvugna att åka upp till stallet och fixa Cherokees box, Cherokee är min lilla häst som jag haft i ca. 15 år. Nu är han för liten att rida på men mysig att borsta och gulla med! :)

Nu sitter jag och väntar på att M ska komma hem (ett rim):)

Avslutar med ännu några sommarbilder, sitter och kollar igenom bilderna på datorn och konstaterar för 100:elfte gången att NU ÄR DET DAGS FÖR VÅR!!! Allt e bättre då! Uteservering med ett gott kallt vin, sol i trädgårdsföreningen, sol och bad i berg, picknick i det gröna, sommarfester, grilla......................



Mr Cherokeé, puss på mulen



Jag och Emely på Platå en sommarkväll



Martine och Jag samma roliga kväll



Tre bruna män;)



En Angelica:)

Puss


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

FINA BILDER =)

2010-01-18 @ 07:16:25
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack detsamma ;) hehe

2010-01-18 @ 10:35:08
Postat av: Madde

Hej!



Hur mår du idag?



Kram /M

2010-01-18 @ 14:21:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0