Torsdag/Francesca

Hello!

Shiiit vad trött jag var imorse, jag tror det är för att det e så jäkla mycket skit snö ute, jag önskar att jag kunde gå i ide på vintern som björnarna...
Jag gick iallafall upp till skolan och slutade klockan 11 onödigt värre. Sen kom jag hem och somnade igen till halv ett, nu har jag ätit rulltårta. Ska plugga till tentan imorrn. Tenta i affärskommunikation. Det blir nog inte allt för svårt.

Blir kanske bio ikväll, skulle va mys i vintersnöskit rusket. Jag vill ha sooooommar NU NU Nuuuuuu!




PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina K

Lycka till med tentan! =) Och håller med dig: Ge oss sommar NUUUUUU!

2010-01-28 @ 13:44:26
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0