Torsdag/Francesca

Idag har jag och Angelica varit ute hos pappa, jag skulle hämta mina gamla böcker som jag hade när jag pluggade till fastighetsmäklare. Jag hoppade av efter ett år för jag tyckte helt enkelt att det sög=)
Men juridiken var kul som fasen så jag har mina gamla böcker kvar. Tänkte att det kanske e bra att ha dem nu när jag snart ska läsa affärsjuridik i skolan.

Så vi åkte dit, min lillebror, som inte e så lite längre hämtade oss, han har ju fått sitt körkort nu;)

Nu ska jag och Angie gå hem till Martine, Angelica ska sätta i sin hårförlängning....
Jag är ledig ända fram till onsdag, så jäääkla skönt. Om allt går som planerat bär det av till Stockholm imorrn, hoppas vi har vädret på vår sida;)

See ya!




Lillebror och Angie






Francesca....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0