Victorias secret fashion show 2009

Sitter och tittar på Victorias secret show på tv 3. My God, det måste vara modeshowarnas modeshow, för det är just vad det är, en show inte bara en modevisning. Det är ju det som gör att det är så roligt att titta, förutom de äckligt snygga modellerna och alla JAG VILL HA underkläderna. Hur kan det ha blivit så stort och populärt? Det kanske är det som är "The secret"...?

Jag känner mig iallafalll lite glammigare nu än förut, har nämligen tvättstugan vilket inte är speciellt glamouröst...=)

Angelica och Martine sitter hemma hos mammi och kollar, går till dom när tvättskiten har torkat klart.

Puss Francesca!








En nyårs bild på mig (i mitten), Angelica med vinglaset i hela fejjat (till höger) och vännen Shaima (till vänster) Kommer fler bilder på oss, (Martine, Angelica och mig) från nyår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0