Bevvan/Francesca





Sitter i värmen med vidöppna fönster och kollar på Beverly Hills, gamla avsnitt, hur bra var det inte haha.
Har solat lite i Trädgårn och uträttat ärenden på stan. Jag har lämnat in sofföverdraget på kemtvätt för nu ska jag göra om hemma, det e så tråkigt med samma gamla vanliga...

Jag kom hem från Stockholm i måndags och på vägen hem stannade vi på Kolmården, Gud vad roligt det var där, jätte länge sen. Jag är kär i Tigrarna och fundrar på att köpa mig en alldeles egen tiger;)

Fick tillbaka datorn igår så nu e virust borta och den e som ny, jag hade sparat ALLA bilder på ett minneskort som jag inte hittar nu...!! Jag kan ha tappat det på Kolmården, OMG om någon hittar det, då kan de följa mitt liv i bilder, det  e bara något som inte får ske. Det kan ligga hemma hos mammi, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0