Brrr, its cold in here/Francesca


Hösten får inte komma än, du är inte välkommen!!!!


Vad är det som händer med vädret, det e ju för fasen is kallt!

Jag sitter på jobbet men det e inte många dagar kvar nu, sen e jag ledig en vecka och sen jobbar jag sista veckan!
Skönt!

När jag kommer hem måste jag hitta på något kul, det var länge sedan nu, bara film och slappkvällar, men jag e helt slut när jag kommer hem och väljer helt enkelt att vara en aning osocial.

Jag tror att det är mycket viktigt att man väljer att jobba med något man tycker är roligt, annars försvinner all ork. Ett exempel är att när jag går i skolan har jag massor energi för att det tycker jag är roligt, jag har kul i skolan! Men detta jobb är inte lika kul, man kan inte alltid ha roligt, ibland måste man göra saker för att man måste. Men då tror jag att det e viktigt att det inte varar under en längre tid, som detta jobb varar bara i fyra veckor.

Men att välja ett yrke som man skall stå ut med ett liv, då är det viktigt, eller av allra högsta betydelse, att det är ett yrke man verkligen tycker om och trivs med, annars försvinner energin och man kommer förvandlas till något bittert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0