Hello/Francesca

Hej bloggen!

Har inte skrivit på ett tag med tanke på att jag kraschat ännu en dator.... vad e det för feeel på mig, jag sa ju tidigare att jag har en förbannelse över mig när det gäller tekniska saker, framför allt datorer. Denna gång e det ett elakt virus som tagit sig in och förstört allt!

Arghhhg, Alex lovade att han skulle komma och fixa den, hjälpa mig, för när jag själv skulle försöka mig på att installera ett virusskydd i efterhand när datorn var i felsäkert läge gick det åt hel****te. Han försökte guida mig genom telefonen men efter en timme gav jag upp helt genomsvett....

...men vaaaaart e han då??

Sitter för tillfället på turistbyrån i Berg och jobbar, nästa vecka e jag ledig och hoppas för allt i världen att jag har vädergudarna på min sida. När jag får lönen kommer det kännas tototoppen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0