A perfect love/Francesca







Om min syster aldrig hade gått till filmhuset för att hyra film en vanlig fredagskväll för X antal år sedan, hade hon aldrig mött sin föredetta pojkvän som åkt från Norrköping.

Hade jag inte gjort slut med mitt ex hade jag förmodligen inte suttit i min systers före detta pojkväns, mammas lägenhet i min rosa t-shirt och då hade min Mr. M inte sett mig för första gången när han hälsade på med sin dåvarande flickvän. Han hade aldrig fått känna den där starka känslan "kärlek vid första ögonkastet" som han så många gånger beskrivit nu i efterhand.

Hade vi några dagar senare inte haft en hemma fest hos min systers föredetta pojkväns mammas lägenhet, hade vi aldrig blivit bakfulla och då hade vi aldrig gått till pizzerian där min Mr. M jobbade och då hade han aldrig insett att det e henne jag vill ha.

Och hade han inte älskat mig så mycket hade jag aldrig insett hur mycket jag älskar min Mr. M.
I just love faith!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0