-12.06.10-/Francesca


Ja, jag vet att kvaliten suger...



Min nya bok, jag älskar att läsa riktigt bra chicklit-böcker på sommaren! Mys!


Vad faaaan!! Hittar inte min mobilladdare, varför kommer den bort hela tiden???!!
Lånade mammas kamera men då har jag ingen sladdjävel så jag kan koppla in den i datorjäkeln!

Piss

Jag har faktiskt fuskat med solbrännan idag och lagt mig i solariet, men bara 10 min, hallå var e solen?
Jag har även köpt Dove brun utan sol- lotion. Måste hålla min lilla bränna igång!

Jag har även käkat Tacos och nu väntar jag på att telefonen ska ringa, sen kommer Lisa kl.9, vi ska göra nåt mys, kanske uteservering med värmelampor och filt...

Puss

Kommentarer
Postat av: Liliane

VAd då lånat min kamera.Du har snott den!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-13 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0