Fashion sketches/Francesca


En Rhianna outfid by D&G
















När man står här i Berg och det inte händer så mycket, kommer man på mycket smarta saker och jag har just förälskat mig i mode skisser, sådana som Karl Lagerfeld skissar upp för Chanel lite snabbt och det blir så jävla snyggt!

Jag ska lära mig att rita såhär, tur att min mammi är en fullständig konstnär så hon kan lära mig propotionerna!
Jag vill ha dessa bilder hemma på väggen i en walk-in-closet. Tänk er med en vit heltäckningsmatta, en rund puff i mitten och 1000 skor i alla dess fäger och sen en tapet med motiv som dessa! SNYGGT e bara förmnamnet!

PUSS

Kommentarer
Postat av: sandija

du har fin blogg! klicka gärna ofta in min blogg. allt bra med dej? =)

2010-06-24 @ 14:21:44
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0