Summer Time!/Francesca



F!



A!



;)


Vadå att jag spretar med tårna?!

Jag mår så jäkla bra den här tiden på året, kan inte någon högre makt göra så att Sverige är så här året runt?!

Det saknas dock en person....;( Men han kommer;)

Idag har jag legat i Trädgården igeeen, man tröttnar jui aldrig, inte jag iallafall. Men vi måste börja förflytta oss till Berg eller Varamon.

Ikväll ska vi fira Maddes födelsedag, jag ska baka min berömda paj haha. Har städat lägenheten lite så det e fint. Plockat sirener och ställt på bordet så det doftar gott gotti gott gott!

Igår satt vi en sväng på 55:an men det blev att gå hem tidigt och jag somna vid 12, skönt att sova ut!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0