Äntligen måndag/Martine

Jag har kommit på att jag tycker om Måndagar!!! De är en ny start varje vecka underbart... Som francesca skrev så var vi och träna idag jag känner mig så duktig varge gång jag tar mig till gymet!! Men jag har fått någon sjuk noja  jag blir så sjukt sugen på pizza eller skräpmat efter jag tränat jätte jätte konstigt! eller kanske fler som blir så ?? Efter som våran angie kom hem idag har jag inte hunit se den gryma tatueringen som hon skaffat sig såg den nu ..... GRYMT SNYGG jag får se den i morgon då blir de tjej mys för våran dell nu ska jag plugga lite till sen blir de att sova så jag orkar till skolan å ta mig till  gymmet 

                                                                         ///xo xo  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0