Back to LKPG/Francesca och Angelica


Allt man behöver på ett tåg....


Angelica känner dragningskraften på X2000;)


Trötta som fasen...


Waynes Coffe på Tisdagen



Madde i solen


Francesca, Jag var lite sur där kan man säga;)


Onsdag, Francesca på Burger King






Angelica posar på BK;)



Panik punktering, jag vägrade gå ur bilen haha


Hello ya all!!

Nu e vi tillbaka, skönt borta bra men hemma alltid bäst! Vi var där av lite tråkiga skäl men det var en spännande weekend och vi hade riktigt kul emellanåt;)

Vi åkte tåg ner, och bil hem vilket var jävligt skönt.
Meeen vi får punka mitt på motorvägen i mörkret, PANIK, men vi hade ju två män med oss som kunde sätta dit reservdäcket mitt i mörkret med skenande långtradare som susa förbi.

Vi sätter ut några bilder och det kommer mer under dagen. Jag har en tenta imorrn och har kommit liiite efter kan man säga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0