Beautiful High Heels/Francesca






När man bor i tråkiga Linköping får ju inte butikskedjorna hem hela kollektioner som de större städerna får. Men då har H&M i Linköping satt upp en reklamplansch i butiken där det är en modell som bär ett par skor. Jag har frågat personalen två gånger om de får hem skorna, men nope, bara de större städerna.

Min fråga är då, hur man kan sätta upp en reklambild med plagg och skor som man inte kommer kunna sälja, man gör ju bara kunderna förbannade!

Men till min lycka har jag funnit dem på HMs hemsida, så jag har beställt dem, tacka Gud för internet!
Jippie hey hey, jippie jippie hey!!

MY GOD vad snygga de är, tänk till ett par brunbrända ben i sommar. L-O-V-E-L-Y-!

Imorrn är det tenta och jag har inte riktigt insett det än, jag kom helt ur fas då vi åkte till Malmö... men men jag kan bara göra mitt bästa, och det brukar ju gå bra;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0