Francesca





Hello!

Idag lyser solen och det e en allmänt bra dag, är en aning fattig bara men snart är det den 25:e och den 25:e gäller det haha

Har tappat bort laddaren till kameran så jag kan inte ta några bilder... jobbigt, måste hitta den!

Idag var första dagen på praktiken... saknar skolan lite, jag måste vara knäpp och sakna läxor. Jag gillar den där hetsen när jag har massor att göra, och nu helt plötsligt är det inga rättsfall i juridiken som hänger över mig. Man saknar inte kossan förrän båset e tomt.

Men jag får förhoppningsvis mycket att göra på praktiken, bla har jag en musikundersökning som ska göras.

Har varit hos optikern, vilket var på tiden! Jag ser typ ingenting och jag vill ju inte gå runt med göasögon som en mupp...

Ska träna kl. 18.30 me Martine.. Burn, varför plåga sig, jag vet ju att jag inte kommer kunna gå normalt i morgon..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0