God Morgon/Francesca

Japp, nu har jag äntligen kommit till eastfm, en aning försenad, pga att en målare knackar på min dörr kl 07.00!!
Hur är det möjligt att de kommer så tidigt?! Han ska måla om mitt tak i köket, inte för att jag fattar varför, för jag tycket inte att det behövs, det e pga av vatten läckan i lägenhetn över och de menar att det blivit bubblor i mitt tak, men vad hjälper målarfärg då?


Men då iallafall gick jag och la mig igen då jag släppt in honom och stänger av larmet i sömnen kl. 09.00, vaknar istäället 10.00 då jag egentligen ska vara på east...


Det e helt sjukt att min laddare till kameran e borta, jag har letet överallt, asså jag fattar inte, jag får köpa en ny helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0