Happy Frannie!







Titta vad fint det är när solen skiner in genom förnsterna, asså vi svenskar, eller iallafall jag e tacksam för så lite, jag har typ inte sett sol på flera månader, det har varit grått och deprimerande himmel. Men nu är den blå, och det ska bli plusgrader imorrn, våren e asså snart här! And I´am so happy!

Jag ska ta en fika med Martine snart, mys! Igår fikade jag med Lisa, alltid lika trevligt;)
Sen har mina bröder och deras kompis lurat mig till att betta på fotbollsmatcher ikväll... jag har bettat på att Arsenal, Barcelona och Manchester united ska vinna ikväll, tydligen är det säkra matcher haha vi får se:)

Jag ska börja göra om hemma också, slänga ut bordet i vardagsrummet osv... vårfint helt enkelt!

Solpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0