Home sweet home/Francesca



Före


Efter



En sur Criztall tidigare idag. Hon fick inte äta det hon ville...



Ja, man städar och städar, den första bilden visar hur det såg ut innan min familj dundrade in, den andra bilden efter, plus en martine som ligger och skräpar på golvet.

Jag e hemma nu och ska packa ihop det jag ska ha med mig i Malmö, man kan väl säga att det e vår där nu, så skinnjacka med, istället för den andra skiten;)

Går upp tidigt imorrn och går och köper tågbiljetterna, vi åker ju bil hem som skönt e.

Har kollat på film med mamma min nya favvo syssla på helgen nu mer. Jag känner inte riktigt för att gå ut och har inte gjort det på ett tag. Men det kommer nog tillbaka om jag känner mig själv rätt!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0