I-landsproblem.../Francesca






Ja, jag har ett riktigt I-landsproblem...

Mina skor står i skolådor och varje gång jag ska ha ett par skor vet jag inte i vilken kartong de är i.. så det resulterar i att jag river upp alla kartonger tills jag hittar dem.

Ett annat problem är även att jag glömmer bort vilka skor jag har så när jag tittar igenom kartongerna hittar jag ett par som jag hade glömt att jag hade...

Ja, ni förstår problemet...

Så nu lagom till min vårstädning har jag hittat lösningen på problemet, jag har tänkt på det länge men nu ska jag verkligen göra något åt saken.

Jag ska helt enkelt fota alla skor och sätta ett fotografi på varje kartong, på så sätt behöver jag inte rota igenom alla för att hitta de skor jag söker. Jag kan också på ett enkelt sätt se vilka skor jag har, vilket leder till att jag inte glömmer bort.

Fikade precis med Angelica och Martine och nu har även Angie tecknat kort på Nautilus, nu e det bara Emely kvar...=)

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0