Inspelning av Stiletto!!/Francesca





Har precis kommit hem från mammi, vi har bakat påskgodis;)

Har bestämt mig för att byta praktik, East är ett jätte roligt och spännande företag att vara på, men det känns inte som att jag lär mig så mycket eftersom att jag dels redan har ett program där och dels för att det inte finns så mycket för mig att göra där.
Man måste se till att man får ut så mycket som möjligt av sin praktik.

Var på möte på Svensk fastighetsförmedling idag och jag har lite erfarenhet från fastighetsbranschen eftersom jag pluggat på fastighetsmäklarlinjen. Han ska ringa imorrn, så håll tummarna för att jag får vara där!

Vi har varit på East och spelat in Stiletto, det kommer handla om Top model, sommar och modevisning!

Glöm inte att lyssna imorrn mellan 20.00-22.00!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0