Inspiration!!/Francesca


Chanel



Balmain



Versace



Versace



´Gucci





Nu när våren börjar smyga sig på kan man börja klä sig snyggt, så jag ska krypa ut ur min Canada Goose och uggsen och ta fram vårgarderoben!!!

Vårkänslorna börjar komma men man behöver inspiration.
I vår ska jag klä mig i skinndetaljer, lite rockigt blandat med jeans. Men jag gillar även pasteller och skira tyger.

En genomskinlig topp med underkläder i spets som tittar fram.

Några bilder som inspirerar är från Versace, Balmain.
Victoria Beckham lyckas alltid klä sig så jä-la snyggt! Hur orkar hon? Hon blandar stilar, klär sig inte alltid på samma sätt. Hon visar att man inte behöver välja en stil och hålla sig till den, man kan blanda. En dag rock, en dag flirtigt, romantiskt;)

Det e bara att börja shoppa dåh!

Next månad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0