Lämnad kvar/Martine






     Martine

Jag och Naomi


Jag och Naomi



Här sitter jag i mitt hem framför tv och kollar på Håkans Bar.....Jag  tycker han är rolig!!! Idag drog tjejerna till

Malmö så jag är ensam kvar i Linköping.Men de är skönt för dom att komma bort lite!!Själv har jag fult upp med
mitt
pluggande som jag har ängnat min dag till jag har även lagat mig själv en lassanget som er hur god som helst

jag brukar inte lagga mat till mig själv de är inte så kul att äta själv:( föresten kolla in den här lilla bebisen min

syster var på besök i Norrköping så jag åkte ditt... till mamma och Anna (min systers kompis) var där med hennes

en månaders dotter Naomi GUD VAD JAG BLIR SUGEN!!!!!!!!  Nu är de Svenska Hollywood Fruar på tv så vi ses i

morgon puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0