Make up/Francesca


Reklamen för The Falsies, så här fina fransar kommer jag trippa runt, NOT

 



Idag har jag köpt smink och andra så där onödiga saker, som är idiotiskt att lägga pengar på.. typ nagelack..

Ni killar (om det finns nån som läser vår blogg), ni ska vara glada för att ni slipper dessa svindyra produkter som vi stackars tjejer behöver.

Men det e ju så jävla roligt ändå.. nu har jag köpt en mascara som jag tror e toppen. The falsies från Maybelline. Jag e ju en sån som går på reklamerna stenhårt, och denna ska ge lösögonfransar;)

Ska på modevisning på Strandgatan 2 med Lisa, Emily, Martine och Angelica, en Red Bull kväll för min del för imorrn e det träning för heeela slanten. Det e ny koreografi för bodystepen. Kul!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0